菜單

17.3.2019

מזמור דברי אלוהים המנון המלכות (א) המלכות ירדה אל העולם

Smiley face

מזמור דברי אלוהים
המנון המלכות
(א) המלכות ירדה אל העולם

כל העמים מריעים לאלוהים. כל העמים משבחים את אלוהים. כל הלשונות קוראות בשמו של האל האמיתי והיחיד. המלכות באה אל העולם.

16.3.2019

3. כיצד בני אדם צריכים לחוות את משפטו וייסוריו של אלוהים כדי לזכות בישועה?

3. כיצד בני אדם צריכים לחוות את משפטו וייסוריו של אלוהים כדי לזכות בישועה?
דברי אלוהים רלוונטיים:

אמונה אמיתית באלוהים פירושה חוויה של דבריו ועבודתו של אלוהים על פי האמונה שאלוהים הוא ריבון הכול. כך תוכלו להשתחרר מטבעכם המושחת, תמלאו את רצונו של אלוהים ותכירו את אלוהים. רק לאחר מסע כזה ניתן יהיה לומר שאתם מאמינים באלוהים.

מתוך ההקדמה ל'הדבר מופיע בבשר'

תהליך הדיבור הנוכחי הוא תהליך הכיבוש. כיצד בני האדם צריכים לשתף פעולה בדיוק? על ידי אכילה ושתייה יעילה של המילים האלה ועל ידי הבנתן. בני אדם לא יכולים להיכבש בעצמם. מתוך האכילה והשתייה של המילים האלה, עליהם להכיר את השחיתות והזוהמה שלהם ואת מרדנותם ורשעותם, ועליהם ליפול בפני אלוהים. אם תוכלו להבין את רצונו של אלוהים ואז להנהיג אותו, ויתרה מכך, אם יהיה לכם חזון, ואם תוכלו להישמע לחלוטין למילים האלה ולא לבחור שום דבר באופן עצמאי, הרי שכבר נכבשתם. והמילים האלה הן אלה שכבשו אתכם.

מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

כשהאדם מנהיג את דבר האל, חייו יכולים לפרוח באמת. הם לא יכולים לצמוח רק מהקריאה של דבר האל. אם אתם מאמינים שהבנה של דבר האל היא כל מה שצריך כדי להיות בעלי חיים ובעלי שיעור קומה, הרי שהבנתכם מעוותת. ההבנה האמיתית של דבר האל מגיעה כשמנהיגים את האמת, ועליכם להבין ש"אפשר להבין זאת רק על-ידי הנהגת האמת".

15.3.2019

2. מדוע אלוהים צריך לשפוט בני אדם ולהטיל עליהם ייסורים?

2. מדוע אלוהים צריך לשפוט בני אדם ולהטיל עליהם ייסורים?
דברי אלוהים רלוונטיים:

אף על פי שישוע עשה עבודה רבה בקרב בני האדם, הוא רק השלים את גאולת האנושות כולה והיה לקורבן החטאת של האדם, והוא לא ריפא את טבעו המושחת של האדם. על מנת להושיע את האדם מהשפעתו של השטן באופן מלא, לא רק שישוע צריך היה לקחת על עצמו את חטאי האדם כקורבן חטאת, אלא שאלוהים צריך היה לעשות עבודה רבה יותר כדי להשלים את ריפוי האדם מטבעו, שהושחת על ידי השטן. על כן, לאחר שאלוהים מחל לאדם על חטאיו, אלוהים חזר לבשר ודם כדי להוביל את האדם לעידן חדש, והתחיל את עבודת הייסור והמשפט, והעבודה הזו הביאה את האדם למישור נעלה יותר. כל מי שנשמע לריבונותו של אלוהים ייהנה מאמת נעלה יותר ויקבל ברכות רבות יותר. בני האדם האלה יחיו באור באמת ובתמים ויזכו באמת, בדרך ובחיים.

מתוך ההקדמה ל'הדבר מופיע בבשר'

לפני שהאדם נגאל, נשתלו בו כבר רבים מהרעלים של השטן. לאחר אלפי שנות השחתה בידי השטן, יש כבר בתוך האדם טבע שמתנגד לאלוהים. לפיכך כשהאדם נגאל, זו רק גאולה, שבה האדם נקנה במחיר גבוה, אך האופי הרעיל שבתוכו לא חוסל. האדם המזוהם כל כך מוכרח לעבור שינוי כדי להיות ראוי לשרת את אלוהים. באמצעות העבודה הזו של משפט וייסורים, האדם יכיר באופן מלא את המהות המזוהמת והמושחתת שבתוכו, ויהיה מסוגל להשתנות לגמרי ולהתנקות. רק כך האדם יוכל להיות ראוי לשוב לעמוד בפני כס מלכותו של אלוהים.

1. מהו משפט?

1. מהו משפט?
דברי אלוהים רלוונטיים:

עבודת המשפט היא עבודתו של אלוהים עצמו, ולכן אלוהים עצמו חייב להיות זה שמבצע אותה – האדם לא יכול לעשותה בשמו. מאחר שהמשפט הוא כיבוש האדם באמצעות האמת, אין ספק שאלוהים מופיע עדיין בצלם הבשר והדם כדי לבצע את העבודה הזו בקרב בני האדם. כלומר, באחרית הימים, המשיח ילמד באמצעות האמת את בני האדם בעולם כולו ויגלה להם את כל האמיתות. זוהי עבודת המשפט של אלוהים.

מתוך 'המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת' ב'הדבר מופיע בבשר'

למשמע המילה "משפט", אתם חושבים על הדברים שאמר יהוה לכל המקומות ועל דברי התוכחה שאמר ישוע אל הפרושים. אף שהדברים האלה חמורים, הם לא משפטו של האדם על ידי אלוהים. אלה הם רק דברים שאלוהים אמר בסביבות שונות, כלומר בנסיבות שונות, והם שונים מהדברים שאומר המשיח כשהוא שופט את האדם באחרית הימים. באחרית הימים, המשיח משתמש באמיתות שונות כדי ללמד את האדם, לחשוף את מהות האדם ולנתח את דבריו ומעשיו של האדם. הדברים האלה מורכבים מאמיתות שונות, כגון חובת האדם, האופן שבו האדם צריך להישמע לאלוהים, האופן שבו האדם צריך להיות נאמן לאלוהים, האופן שבו האדם צריך להביא לידי ביטוי את האנושיות הרגילה, וכן את חוכמתו וטבעו של אלוהים, וכן הלאה. כל הדברים האלה מתמקדים במהות האדם ובטבעו המושחת. בפרט, הדברים שחושפים כיצד האדם דוחה בבוז את אלוהים נאמרים ביחס לכך שהאדם הוא התגלמות השטן וכוח אויב נגד אלוהים. כשאלוהים עושה את עבודת המשפט, הוא לא רק מבהיר את אופיו של האדם בדברים מעטים בלבד, אלא מבצע התגלות, טיפול וגיזום בטווח הארוך. את ההתגלות, הטיפול והגיזום האלה לא ניתן להחליף במלים רגילות, אלא רק באמת, שהיא לא ברשותו של האדם כלל. רק עבודה כזו נחשבת למשפט – רק באמצעות משפט כזה אפשר לשדל את האדם, לשכנע אותו לגמרי להישמע לאלוהים ולהכיר את אלוהים באמת. עבודת המשפט גורמת לאדם להבין את פניו האמיתיות של אלוהים ואת האמת על מרדנותו שלו. עבודת המשפט מאפשרת לאדם לרכוש הבנה רבה על רצון אלוהים, על מטרת עבודתו של אלוהים, ועל המסתורין שהאדם לא יכול להבין. היא גם מאפשרת לאדם לזהות ולדעת את מהותו המושחתת ואת שורשי שחיתותו, וכן לגלות את כיעורו של האדם. השפעות אלו נגרמות כולן על ידי עבודת המשפט, מפני שמהותה של העבודה הזו היא למעשה עבודת פתיחת האמת, הדרך והחיים של אלוהים לכל מי שמאמין בו. העבודה הזו היא עבודת המשפט שעושה אלוהים.

13.3.2019

2. מהי עלייה אמיתית השמיימה?


כ. יש לשתף בבירור מהי עלייה השמיימה ומה המשמעות האמיתית של עלייה והתייצבות בפני כס מלכותו של אלוהים
2. מהי עלייה אמיתית השמיימה?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ובחצות הלילה נשמעה קריאה 'הנה החתן בא, צאו וקדמו את פניו'" (מתי כ"ה 6).

"הנה אני עומד ליד הדלת ודופק. אם מישהו ישמע את קולי ויפתח את הדלת, אני אכנס אליו, ואוכַל איתו, והוא איתי" (ההתגלות ג' 20).

"אשרי הקרואים למשתה לכבוד חתונת השה" (ההתגלות י"ט 9).

דברי אלוהים רלוונטיים:

בדומה למאות מיליוני חסידים אחרים של אדוננו ישוע המשיח, אנחנו מצייתים לחוקים ולדברות של כתבי הקודש, נהנים מחסדו השופע של אדוננו ישוע המשיח ומתאספים, מתפללים, מהללים ומשרתים בשם אדוננו ישוע המשיח – ואת כל אלה אנחנו עושים תחת עינו הפקוחה והגנתו של אלוהים. לעתים תכופות אנחנו חלשים ולעתים תכופות אנחנו חזקים. אנחנו מאמינים שכל מעשינו עולים בקנה אחד עם משנתו של אלוהים. אם כן, מן הסתם אנחנו גם מאמינים שאנחנו הולכים בדרך ההישמעות לרצונו של האב שבשמיים. אנחנו כמהים לשובו של ישוע אדוננו, לביאתו המכובדת של ישוע אדוננו, לקץ החיים שלנו על פני האדמה, להופעת המלכות, ולכול מה שנחזה בספר ההתגלות: אדוננו מגיע, ומביא אסון, וגומל לצדיקים ומעניש את הרשעים, ומעלה למרומים את כל חסידיו, המברכים על חזרתו, לפגוש את אלוהים. בכל פעם שאנחנו חושבים על זה, אנחנו מתרגשים באופן בלתי נמנע. אנחנו אסירי תודה על כך שנולדנו באחרית הימים, ועל כך שהתמזל מזלנו להיות עדים לביאתו של אדוננו. הרדיפות שסבלנו היו בתמורה ל"כבוד עולם גדול במאוד מאוד"; איזו ברכה אדירה! לעתים קרובות, כל הכמיהה הזאת והחסד שמעניק לנו אדוננו הופכים אותנו לצלולים בתפילתנו, ומאחדים אותנו לעתים קרובות יותר. אולי בשנה הבאה, אולי מחר ואולי אפילו מוקדם יותר, כשהאדם לא יצפה לזה, פתאום יגיע אדוננו ויופיע בקרב קבוצת בני אדם שהמתינו לו בדריכות. כל אחד מאיתנו מתמודד עם רעהו ואיש לא רוצה להישאר מאחור, כדי להיות הקבוצה הראשונה שתחזה בהופעת אדוננו, להפוך לאחד מאלה שיילקחו...

12.3.2019

1. העלייה השמיימה חייבת להיות מבוססת על דברי האל ולא על תפיסות ודמיונות של האדם.

כ. יש לשתף בבירור מהי עלייה השמיימה ומה המשמעות האמיתית של עלייה והתייצבות בפני כס מלכותו של אלוהים
1. העלייה השמיימה חייבת להיות מבוססת על דברי האל ולא על תפיסות ודמיונות של האדם.



פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"אבינו שבשמיים, יתקדש שמך. מלכותך תבוא, רצונך ייעשה בארץ כפי שהוא בשמיים" (מתי ו' 9-10).

"וראיתי את עיר הקודש, ירושלים החדשה, יורדת מאת אלוהים מהשמיים... הנה משכן האל עם בני אדם, והוא ישכון איתם, והם יהיו עמו, ואלוהים עצמו יהיה איתם" (ההתגלות כ"א 2-3).

"מלכויות העולם היו למלכויות של אדוננו ושל למשיחו, והוא ימלוך לעולם ועד" (ההתגלות י"א 15).

"ואיש לא עלה השמימה, בלתי אם אשר ירד מן השמים, בן האדם אשר הוא בשמים" (יוחנן ג 13).

11.3.2019

2. מדוע העולם הדתי תמיד התכחש למשיח, דחה אותו וגינה אותו, וכתוצאה מכך, סבל את קללות האל?


יט. יש לשתף בבירור את העובדה מדוע הדרך האמיתית סבלה רדיפה מאז ימי קדם
2. מדוע העולם הדתי תמיד התכחש למשיח, דחה אותו וגינה אותו, וכתוצאה מכך, סבל את קללות האל?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"שמעו משל אחר, איש בעל-בית היה, אשר נטע כרם, ויעש גדר סביב לו, ויחצב יקב, ויבן מגדל בתוכו, ויתנהו אל-כרמים, וילך בדרך מרחוק. ויהי בהגיע עת הבציר, וישלח עבדיו אל הכרמים לקחת את פריו. ויחזיקו הכרמים בעבדיו, את זה הכו, ואת זה הרגו, ואת זה סקלו. ויוסף שלח עבדים אחרים רבים מן הראשונים, וגם להם עשו כן. ובאחרונה שלח אליהם את בנו, כי אמר, מפני בני יגורו. ויהי כראות הכרמים את הבן, ויאמרו איש אל אחיו, זה הוא היורש, לכו ונהרגהו ונאחזה בנחלתו. ויחזיקו בו, וידחפוהו אל מחוץ לכרם, ויהרגו אתו" (מתי כ"א 33-39).

"אז כינסו ראשי הכהנים והפרושים את הסנהדרין, ואמרו, 'מה נעשה? שהרי האדם הזה עושה נסים רבים. אם נניח לו להמשיך כך, כל בני האדם יאמינו בו, והרומאים יבואו ויקחו לנו את מקומנו ואומתנו. ...מאותו יום, הסנהדרין גמר בדעתו להמית אותו" (יוחנן י"א 53, 47-48).