菜單

17.4.2019

שיר סגידה והלל 'בר האנוש הופיע' | המשיח בא (שיר ומחול)



שיר סגידה והלל 'בר האנוש הופיע' | המשיח בא (שיר ומחול)
ממזרח העולם (מזרח... מזרח...),
קרן אור מגיחה (אור... אור...),
ומאירה את כל הדרך אל המערב.
בר האנוש ירד אל העולם.

המושיע חזר, הוא האל הכול יכול.
הוא מביע את האמת, הוא פתח עידן חדש.
בר האנוש הופיע (האם זה נכון?)
אלוהים בא.
הוא מביא לאנושות את דרך חיי הנצח (דרך חיי הנצח).
שמיים חדשים, עולם חדש, עידן חדש,
אנושות חדשה, דרך חדשה, חיים חדשים.
ירושלים החדשה ירדה אל העולם.

16.4.2019

ריקוד הלל 'שבחים לחיים חדשים במלכות' | אנשיו של אלוהים כה שמחים לחיות באהבתו



ריקוד הלל 'שבחים לחיים חדשים במלכות' | אנשיו של אלוהים כה שמחים לחיות באהבתו
שמענו את קול האל ושבנו אל ביתו.
במפגשים אנו אוכלים ושותים את דברי האל, אנו משתתפים במשתה.
אנו נפרדים מצערנו ומהסתבכויותינו, יש לנו חיים חדשים.
דברי האל עמנו מדי יום, ואנו נהנים מהם.
לבנו מתבהר כל כך כשאנו פותחים אותו ועורכים שיתוף על האמת.
אנו מהרהרים, שוקלים את דברי האל ורוח הקודש מאירה את עינינו.
נפטרנו מהמחסומים ומהדעות הקדומות, אנו חיים בחיק אהבת האל.
אנו מבינים את האמת והשתחררנו, לבנו מתוק כדבש.
אנו אוהבים איש את רעהו, אין בינינו ריחוק.
אנו מבינים ללבו של אלוהים, איננו עוד שליליים.
אנו חיים בחיק דברי האל ורואים את יפעתו.
בחרנו בנתיב האור בחיים, בזכות ההכוונה האלוהית.
אנו שרים בקול שבחים לאל, אנו רוקדים ורוקדים.
אנו משבחים את חיינו החדשים במלכות ולבנו שמח באמת.
אלוהים הוא זה שהושיענו, שהפכנו לאנשי האל.

15.4.2019

שיר קודש 'המנון המלכות (ג) כל האנשים, קוראים בשמחה' | איזה אושר לחיות תחת אורו של אלוהים


שיר קודש 'המנון המלכות (ג) כל האנשים, קוראים בשמחה' | איזה אושר לחיות תחת אורו של אלוהים
I
כל האנשים מוצאים שוב את מאור עיניהם באור האל.
כל האנשים נהנים מדברים טובים בדברי האל.
יוצא מהמזרח,
אלוהים מפיץ את אורו הנהדר וכל האומות מוארות.
הכול מובא לאור, אין דבר שנותר בחשיכה.
במלכות, האדם והאל חיים באושר חסר גבולות.
המים רוקדים לכבוד חייהם המבורכים של בני האדם,
ההרים נהנים יחד עם האנשים משִפְעת האל.
כל בני האדם עובדים קשה, משרתים את אלוהים נאמנה.
במלכות, אין יותר התמרדות, אין התנגדות;
במלכות, האדם והאל חיים באושר חסר גבולות.

14.4.2019

האמירה השנייה

פרק 2
כנסיית פילדלפיה לבשה צורה, וזה קרה לגמרי הודות לחסדו וחמלתו של אלוהים. הקדושים הציגו את אהבתם לאלוהים ומעולם לא משו מדרכם הרוחנית. הֱיוּ איתנים באמונה שאלוהי האמת האחד והיחיד התגלם כבשר ודם, שהוא אדון היקום השולט על כל הדברים – דבר שאושר על ידי רוח הקודש ושמהווה הוכחה נחרצת! זה לעולם לא יכול להשתנות!

הו, האל הכול יכול! היום פתחת את עיני רוחנו ואפשרת לעיוור לראות, לפיסח ללכת ולמצורעים להירפא. פתחת חלון שמיימי ואנו ראינו את מסתורי העולם הרוחני. מילותיך הקדושות מילאו אותנו, ואתה הצלת אותנו מהאנושיות המושחתת שחולל השטן. זאת עבודתך האדירה וחמלתך העצומה. אנחנו עדיך!

13.4.2019

מדוע אלוהים משתמש בשם 'האל הכול יכול' בעידן המלכות?

מדוע אלוהים משתמש בשם 'האל הכול יכול' בעידן המלכות?
רבים אינם מבינים מדוע ישוע אדוננו קרוי 'האל הכול יכול' בבואו לעשות את עבודת השיפוט באחרית הימים, וזאת כאשר האל הכול יכול הוא הביאה השנייה של ישוע באחרית הימים. מדוע הוא אינו שומר על השם ישוע? למעשה, לאלוהים יש שם חדש בכל פעם שהוא מבצע שלב בעבודתו. אלוהים עצמו בוחר את השם החדש כך שיתאים לעבודה – זהו אינו שם שבני אדם בוחרים בו לפי טעמם. השם שבו בוחר אלוהים בכל אחד משלבי העבודה מבוסס על כתבי הקודש. נבואה בדבר שמו של ישוע אדוננו, לכשישוב באחרית הימים, הופיעה כבר בתנ"ך. ישעיהו אמר: "וראו גוים צדקך, וכל-מלכים כבודך; וקרא לך שם חדש, אשר פי יהוה יקבנו" (ישעיהו ס"ב 2). בחזון יוחנן נאמר גם: "אל מלאך כנסיית פילדלפיה כתוב... את המתגבר אעשה עמוד במקדש האל, והוא לא יצא עוד. ואני אכתוב עליו את שם אלוהיי, ואת שמה של עיר אלוהיי, הלא היא ירושלים החדשה, היורדת מהשמיים מאת אלוהיי. ואני אכתוב עליו את שמי החדש" (חזון יוחנן ג' 7, 12). "אני האלף ואני התו, הראשון והאחרון, אמר יהוה, ההווה, שהיה ושיהיה, האל הכול יכול" (חזון יוחנן א' 8). "ושמעתי קול כקול עם רב, כקול מים רבים, וכקול רעם חזק, אומר, 'הללויה, כי יהוה אלוהים מולך, האל הכול יכול" (חזון יוחנן י"ט 6). בשמו של האל הכול יכול שמופיע בעידן המלכות מתגשמות במלואן הנבואות מספר חזון יוחנן. לשם שבו משתמש אלוהים בכל עידן ישנה חשיבות מעמיקה והוא קשור בקשר הדוק לעבודתו של אלוהים באותו עידן. האל האול יכול גילה את התעלומות הקשורות לכך באמרו: "בכל עידן, אלוהים עושה עבודה חדשה ומתקרא בשם חדש; כיצד ייתכן שיעשה עבודה זהה בעידנים שונים? כיצד ייתכן שידבוק בישן? שמו של ישוע נלקח לעבודת הגאולה. אם כך, האם עדיין יתקרא באותו שם כשישוב באחרית הימים? האם עדיין יעשה את עבודת הגאולה? מדוע יהוה וישוע הם אחד, אך מתקראים בשמות שונים בעידנים שונים? האם הסיבה אינה שעבודתם בעידנים אלה שונה? האם שם אחד יכול לייצג את אלוהים בשלמותו? בדרך זו, על אלוהים להיקרא בשם שונה בעידן שונה, עליו להשתמש בשם כדי לשנות את העידן ולייצגו, כי שם אחד אינו יכול לייצג את אלוהים עצמו באופן מלא. וכל שם יכול לייצג רק את טבעו של אלוהים במהלך עידן מסוים ועליו לייצג רק את עבודתו. לפיכך, אלוהים יכול לבחור כל שם המתאים לטבעו, כדי לייצג עידן שלם. בין אם זה בעידן יהוה או בעידן ישוע, כל עידן מיוצד על ידי שם" (מתוך "חזון עבודתו של אלוהים (3)" ב- "הדבר מופיע בבשר").

12.4.2019

כיצד באה לעולם כנסיית האל הכול יכול?

כיצד באה לעולם כנסיית האל הכול יכול?
כמו הכנסיות במשיחיות, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בשל עבודתו של אלוהים בהתגלמותו. הכנסיות במשיחיות נוצרו בשל הופעתו ועבודתו של ישוע אדוננו בהתגלמותו, ואילו כנסיית האל הכול יכול נוסדה בשל הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול בהתגלמותו באחרית הימים. לפיכך, כנסיות לכל אורך העידנים נוסדו בשל הופעתו ועבודתו של אלוהים בהתגלמותו. בעבודה הכרוכה בכל אחד משלבי התגלמותו של אלוהים מובעות אמיתות רבות, ואנשים רבים מקבלים את אלוהים והופכים לחסידיו הודות לאותן האמיתות שאלוהים מבטא, ובכך נוצרות כנסיות. מתוך זאת ניתן לראות שכנסיות נוצרות על ידי האנשים המקבלים את עבודתו של אלוהים והנעשים חסידיו. אסיפות אלו של נבחרי אלוהים קרויות כנסיות. כנסיות משיחיות נוצרו בשל הופעתו ועבודתו של ישוע אדוננו בהתגלמותו לפני אלפיים שנה. ישוע אדוננו הטיף: "הכו על חטא, כי מלכות שמיים קָרבה" (מתי ד' 17), עשה את עבודת הגאולה, וביטא אמיתות שעל אנשי עידן החסד להיווכח בהן וליישמן. בעקבות זאת אנשים רבים החלו להאמין בישוע ולהיעשות חסידיו, וכך נוצרו הכנסיות של אותם הימים. לאחר מכן, בשורת ישוע אדונו התפשטה לכל ארץ ואזור עד לאחרית הימים, כאשר היא הגיעה לכל קצווי תבל וכנסיות משיחיות הופיעו בכל ארץ וארץ. אלו היו כנסיות עידן החסד. במהלך השלבים האחרונים של אחרית הימים, האל הכול יכול מופיע בהתגלמותו ועובד בסין היבשתית. על יסוד עבודת הגאולה של ישוע אדוננו בעידן החסד, האל הכול יכול מוציא לפועל את עבודה שנובאה בכתבי הקודש, לאמור, "שהמשפט יתחיל בבית האל" (איגרת פטרוס הראשונה, ד' 17). האל הכול יכול מגלה לכל האנושות את כל תעלומותיה של תכנית הניהול בת ששת אלפי השנים של אלוהים ומביע את כל האמיתות הדרושות לטיהורה וישועתה של האנושות. לאור הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול של אחרית הימים, אנשים רבים מכל פלג שבעולם הדתי – אנשים המאמינים באלוהים מזה שנים רבות – שמעו לבסוף את קולו של אלוהים וראו שישוע אדוננו שב ומבצע את עבודת השיפוט של אחרית הימים. הם וידאו שהאל הכול יכול הוא ישוע אדוננו ששב, ולכן הם קיבלו את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים. בסין היבשתית, לפחות כמה מיליוני אנשים (עשרות מיליונים, לפי הנתונים הסטטיסטיים של ממשלת סין הקומוניסטית) קיבלו את האל הכול יכול והפכו לחסידיו. לפיכך, כנסיית האל הכול יכול היא אך ורק תולדה של הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול. היא נוסדה באופן אישי על ידי האל הכול יכול, ולא על ידי אף אדם. כל משיחי החבר בכנסיית האל הכול יכול מכיר באופן מלא בכך שהאל הכול יכול הוא ישוע אדוננו ששב, המשיח של אחרית הימים והופעה של אלוהים. המשיחיים בכנסיית האל הכול יכול מתפללים לשמו של האל הכול יכול. הם קוראים את דבריו של האל הכול יכול, מאזינים להם ומשתפים אותם. הם נצמדים לכל האמיתות שמביע האל הכול יכול. אמיתות אלו הן דרך חיי הנצח שאלוהים מעניק באחרית הימים. בעבודתו, אלוהי אחרית הימים בהתגלמותו גם מינה באופן אישי אדם שבו אלוהים משתמש, והעיד עליו שהוא יוכל לשתף פעולה בעבודתו של אלוהים – ממש כפי שישוע אדוננו בחר ומינה באופן אישי את שנים עשר השליחים כאשר עבד. יחד עם זאת, אותם האנשים שאלוהים משתמש בהם רק משתפים פעולה בעבודתו של אלוהים ואינם יכולים לעבוד במקום אלוהים. הם לא ייסדו את הכנסיות והם אינם אלו שבהם מאמינים נבחריו של אלוהים – נבחריו של אלוהים אינם הופכים לחסידיהם של אלו שמשתפים פעולה בעבודתו של אלוהים. לא פאולוס ולא השליחים האחרים הם שהקימו את כנסיות עידן החסד. הן הוקמו בזכות עבודתו של ישוע אדוננו; הן יוסדו באופן אישי על ידי ישוע אדוננו. בדומה לכך, את כנסיית האל הכול יכול של אחרית הימים לא ייסד האדם שאלוהים משתמש בו, אלא היא נולדה מתוך עבודתו של האל הכול יכול. האל הכול יכול ייסד אותה באופן אישי והוא רועה אותה אישית. האיש שאלוהים משתמש בו רק משקה את הכנסיות, מכלכל את צרכיהן ומנחה אותן, ובכך הוא ממלא את חובתו. הגם שהאיש שאלוהים משתמש בו מנחה את נבחריו של אלוהים, משקה אותם ומכלכל את צרכיהם, זה שהם מאמינים בו ונשמעים לו הוא האל הכול יכול – זוהי עובדה שאינה ניתנת להכחשה. רוב אנשי כנסיית האל הכול יכול הם אנשים מכיתות ופלגים שונים, המאמינים באלוהים מזה שנים רבות. כולם מבינים את כתבי הקודש, והם מעידים בפני אותן הכיתות ואותם הפלגים שישוע אדוננו הגיע, שהוא האל הכול יכול ושהוא עשה את עבודת השפיטה של אחרית הימים. כאשר הם רואים שדברי האל הכול יכול הם האמת ושהם קולו של אלוהים, רבים בסופו של דבר מקבלים את האל הכול יכול. הם מהווים את קבוצת האנשים הראשונה שנעשית מעורבת בענייניו של אלוהים. כנסיית האל הכול יכול הייתה מורכבת מראשיתה ממשיחיים – קתולים לצד כיתות ופלגים אחרים – שקיבלו את שמו של האל הכול יכול. כיום רוב האנשים מהכיתות ומהפלגים השונים החלו לחקור את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, ובכך הם מקיימים את הנבואה התנ"כית "ונהרו אליו, כל-הגוים" (ישעיהו ב' 2). בסופו של דבר, כל המאמינים באלוהים באמת ישובו אל האל הכול יכול. הדבר הוא בלתי נמנע, היות שאלוהים תכנן זאת מזמן – זהו צו האלוהים ואיש אינו יכול לשנותו!

11.4.2019

האם האל הכול יכול וישוע אדוננו הם אל אחד?

האם האל הכול יכול וישוע אדוננו הם אל אחד?
כאשר השטן השחית את האנושות, אלוהים החל בתוכנית הניהול שלו להושעת האנושות. אלוהים הוציא לפועל שלושה שלבי עבודה כדי להושיע את האנושות. בעידן החוק, יהוה אלוהים פרסם את החוקים והנחה את חיי האנושות. הוא הודיע לבני האדם שעליהם לעבוד את אלוהים ולימדם מהו החטא. אך כשעידן החוק התקרב לקצו, שחיתותה של האנושות העמיקה יותר מתמיד, ובני אדם תכופות הפרו את החוקים וחטאו נגד יהוה. הם עמדו בפני סכנת הרשעה והמתה בשל עבירותיהם. לפיכך, במטרה לענות על צורכי האנושות, אלוהים עטה דמות אנוש בעידן החסד והפך לישוע אדוננו. הוא נצלב למען האנושות וגאל את האנושות מחטאיה, ובכך אפשר לבני האדם לבוא אל אלוהים ולהתפלל אליו, להתוודות, לחזור בתשובה, לקבל מחילה על חטאיהם ולחיות תחת שפע החסד והברכה של אלוהים. עם זאת, מכיוון שעדיין נותר הצורך למצוא פתרון לטבעם החוטא של בני האדם ומכיוון שהם עדיין חטאו והתנגדו לאלוהים לעתים קרובות, אלוהים התגלם שוב בעידן המלכות והשתמש בשם 'האל הכול יכול' כדי להביע את כל האמיתות הדרושות לשם הושעת האנושות וטיהורה על יסוד עבודת הגאולה של ישוע אדוננו. בצורה זו הוא מוחק את טבעה החוטא של האנושות וגורם לאנושות לחדול מסרבנותה והתנגדותה כלפי אלוהים, מה שמאפשר לבני האדם להישמע לאלוהים ולעבוד אותו באמת, ובסופו של דבר הוא אף מוביל את האנושות ליעד יפהפה. על אף שהעבודה שעשה אלוהים בעידן החוק, בעידן החסד ובעידן המלכות הייתה שונה, וגם השמות שאותם הוא אימץ והטבע שאותו הוא הפגין היו שונים, מהותה ומטרותיה של עבודתו נותרו כשהיו – כל העבודה היא למען האנושות, וכל העבודה מבוצעת על ידי אלוהים עצמו. כפי שאמר האל הכול יכול: "מעבודתו של יהוה עד עבודתו של ישוע, ומעבודתו של ישוע עד לשלב הנוכחי, שלושת השלבים האלה כוללים את מלוא היקף ניהולו של אלוהים, וכולם עבודתה של רוח אחת. מאז ברא את העולם, אלוהים ניהל תמיד את האנושות. הוא ההתחלה והוא הסוף, הוא הראשון והאחרון, והוא האחד שמתחיל עידן ושמביא את העידן לסיומו. שלושת שלבי העבודה, בעידנים שונים ובמקומות שונים, מתבצעים בוודאות על ידי רוח אחת. כל מי שמפריד בין שלושת השלבים האלה מתנגד לאלוהים" (מתוך "חזון עבודתו של אלוהים (3)" ב- "הדבר מופיע בבשר").