菜單

7.9.2018

מדוע המפלגה הקומוניסטית הסינית מכריחה משיחיים להצטרף לכנסיית שלושת עקרונות העצמאות?

מדוע המפלגה הקומוניסטית הסינית מכריחה משיחיים להצטרף לכנסיית שלושת עקרונות העצמאות?


המפקד האו (ראש הלשכה לביטחון הציבור): האן לו, אין ספק שאת יודעת שהמפלגה הקומוניסטית היא מפלגה אתאיסטית שהתחילה את דרכה במהפכה. המפלגה הקומוניסטית עוינות מאוד כלפי אלוהים ודברו. האמת שאת מקבלת והדרך שבה את צועדת הם מה שהמפלגה הקומוניסטית הכי שונאת. מבחינת המפלגה הקומוניסטית אתם הפרעה לנוף, מטרד לא רצוי. לכן המפלגה הקומוניסטית תדכא אתכם בקשיחות, תעניש אתכם ותאסור על קיומכם! בסין, אתם חייבים להישמע למנהיגותה של המפלגה הקומוניסטית באמונתכם באלוהים, לקבל את החזית המאוחדת של המפלגה הקומוניסטית, להצטרף לכנסיית שלושת עקרונות העצמאות ולעלות על דרך האהבה למדינה ולדת. חוץ מזה, אין כל דרך מוצא. ירדת לעומק דעתי?

האן לו (משיחית): המפקד האו, אמרת שהאמונה באלוהים צריכה להתבסס על המציאות ולתאום את שיטת הממשל במדינה. האם זה טיעון בר-תוקף? כשאדם בחר את הדרך הנכונה בחיים, עליו להיצמד אליה למרות כל מעצור או כישלון. זו הדרך היחידה לזכות באמת ולנהל חיים עם משמעות. כמאמינים באלוהים, דרכנו היא הדרך הנכונה בחיים, אך אתה רוצה שנקבל את החזית המאוחדת של המפלגה הקומוניסטית ונצטרף לכנסיית שלושת עקרונות העצמאות. מאין בא הרעיון הזה? אתה יודע שכנסיית שלושת עקרונות העצמאות נמצאת בשליטה מוחלטת של הממשלה הקומוניסטית הסינית, שממנה בה את הכמרים. לכנסייה אסור ללמד את האמת הטהורה שבכתבי הקודש, את דרך החיים הרוחניים, ואת נבואת ספר ההתגלות. אסור לה לדבר על אהבת האלוהים וההישמעות לאלוהים. מותר לה רק לדבר על אהבת המדינה והכנסייה, עשיית כסף, וכן לפאר את אלוהים ולהועיל תוך כדי כך לעם. מותר לכנסייה רק לדבר על הציות לבעלי השררה. איך זו אמונה באלוהים? האם אפשר לקבל כך את האמת? התוכן של אמונתנו באלוהים הוא לבקש את האמת, להשיל מעלינו את טבענו המושחת, ולהפוך לאדם אנושי שמחזיק באמת ושיכול לזכות בישועה וביעד מאושר מאלוהים. אם נפעל לפי דרישותיה של המפלגה הקומוניסטית ונלך בדרך הלא-נכונה, דרך האהבה למדינה ולכנסייה על פי שלושת עקרונות העצמאות, לא נוכל לקבל את האמת ולהשיל מעלינו את טבענו המושחת. כיצד נוכל עדיין לזכות בישועתו של אלוהים? לפיכך, המפלגה הקומוניסטית רוצה לשלוט במי שמאמין באלוהים, כדי לגרום לנו להאמין באלוהים אך ורק לפי דרישותיה של המפלגה הקומוניסטית. זה לא בא בחשבון. זו פגיעה גסה בחופש הדת, הריגה רכה של נשמות.

האן לו: מה שאמרתי לא היה אמת? המפלגה הקומוניסטית היא משטר שטני שעוין את האמת ומתנגד לאלוהים. המפלגה הקומוניסטית גינתה את המשיחיות וכינתה אותה 'כת', ואת כתבי הקודש והספרים המתעדים את דברי האלוהים היא כינתה 'ספרי כתות'. כרכים רבים של כתבי הקודש, שהגיעו כמתנה מחו"ל, הושלכו לים. כרכים רבים מספור של כתבי הקודש הוחרמו מידי משיחיים והושמדו. האם אתם מודים שכך היה? איש אינו מעז להכחיש את העובדה הזאת. אתם, פקידי המפלגה הקומוניסטית, אפילו מיניתם כמרים לקהילה הדתית והתערבתם בענייני הכנסייה. זה בלתי מתקבל על הדעת! מי שמאמין באלוהים רוצה רק לחפש אחר האמת, לחיות בדמותו של אדם אמיתי ולנהל חיים בעלי משמעות. אתם אפילו לא מוכנים לשחרר אותם. אתם עושים צרות למי שמאמין באלוהים, מקשים על חיי הכנסייה, יוצרים שמועות נגד הכנסייה, רוקחים האשמות נגד אנשים חפים מפשע המאמינים באלוהים ושולחים אותם לכלא. אתם הורסים את הכנסייה בצורה חסרת מעצורים ואוסרים על קיומה. אתם לא חושבים שאין כאן שמץ של הגינות אנושית?

המפקד האו: את חושבת שאני רוצה לרדוף אתכם, המאמינים באלוהים? זו מדיניות המפלגה הקומוניסטית. מסמכים סודיים שהגיעו מהוועדה המרכזית הורו לכל הדרגים בממשלה לעשות את זה. זה לא בידיי. אני יודע שאתם המאמינים באלוהים לא עוסקים בפוליטיקה ולא מבצעים פשעים, אך האופן שבו אתם מאמינים באלוהים, מפיצים ללא הרף את דברי האל הכול יכול ומעידים עליו, יוצר השפעה חזקה מדי בסין. הכנסייה שלכם, כנסיית האל הכול יכול, משכה אליה אנשים רבים מפלגים דתיים שונים, ומספרם הולך וגדל. לכן המפלגה הקומוניסטית מוכרחה לדכא אתכם בקשיחות ולעצור אתכם. את מבינה, למה המפלגה הקומוניסטית לא מדכאת את כנסיית שלושת עקרונות העצמאות בפראות כזאת? זה מפני שכנסיית שלושת עקרונות העצמאות היא ממושמעת ונשמעת לממשלה, לא כמו הדרך המוחצנת והגלויה שבה אתם מפיצים את הבשורה ומעידים על אלוהים. אז המפלגה הקומוניסטית מעלימה עין מכנסיית שלושת עקרונות העצמאות. את רוצה לומר לי שלא חשת בזה? כשהמפלגה הקומוניסטית רוצה לדכא ולעצור אתכם, האם יחסרו לה תירוצים וסיבות? היא צריכה לפברק אי-אילו עובדות ולהוקיע אתכם כארגון-כת, כדי שניתן יהיה להצדיק את הדיכוי נגדכם. קולה של המפלגה הקומוניסטית חזק מקולכם. רוב האנשים מקשיבים למפלגה הקומוניסטית. זו הסיבה שאתם צריכים לסבול כאבים ועוולות כאלה. המפלגה הקומוניסטית מפברקת כמה תיקים שקריים נגדכם, משתמשת בשופר התקשורת כדי להוקיע אתכם, ואפילו משחדת כמה ערוצי תקשורת במערב, כדי שיתקיפו את כנסיית האל הכול יכול. כל אלה הן עובדות. אין כל טעם בזעם ובהתנגדות שלכם. המפלגה הקומוניסטית חייבת לעשות את זה כדי להגשים את מטרתה: איסור על הכנסייה. מי אמר לך לסרב להוראות המפלגה הקומוניסטית?

מתוך התסריט של "מתיקות במעמקי הצרות"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה