菜單

26.11.2018

21. חטאינו נמחלו לנו ואנו הוצדקנו בזכות האמונה בישוע אדוננו. יתרה מזאת, אנו ויתרנו על דברים רבים, השקענו את עצמנו ואת מרצנו ועמלנו ללא לאות למען ישוע. אני מאמין שאמונה כזאת תאפשר לנו להילקח אל מלכות השמיים. מדוע אתם אומרים שמעשינו אלה לא יזכונו בכניסה אל מלכות השמיים?



21. חטאינו נמחלו לנו ואנו הוצדקנו בזכות האמונה בישוע אדוננו. יתרה מזאת, אנו ויתרנו על דברים רבים, השקענו את עצמנו ואת מרצנו ועמלנו ללא לאות למען ישוע. אני מאמין שאמונה כזאת תאפשר לנו להילקח אל מלכות השמיים. מדוע אתם אומרים שמעשינו אלה לא יזכונו בכניסה אל מלכות השמיים?



פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"לא כל מי שאומר לי 'אדוני, אדוני' ייכנס למלכות שמיים, אלא רק מי שיעשה את רצון אבי שבשמיים. רבים יאמרו לי ביום ההוא, 'אדוני, אדוני, הלא ניבאנו בשמך? הלא גירשנו בשמך שדים? הלא עשינו בשמך נפלאות?' ואז אני אטען בפניהם, 'מעולם לא הכרתי אתכם. סורו ממני, עושי רשע!'" (מתי ז' 21-23).

"רדפו שלום עם כל אדם, וקדושה, שבלעדיה איש לא יראה את האדון" (עברים י"ב 14).

דברי אלוהים רלוונטיים:

האם קל כל כך קל להיעשות מושלם ולהיות לאדם קדוש או לצדיק? דבר ידוע הוא כי "אין צדיק בארץ. הצדיקים אינם בעולם הזה". כאשר אתם מתייצבים לפני אלוהים, שקלו מה ללבוש, שקלו כל מילה ומעשה שלכם, כל מחשבה ורעיון שלכם, ואפילו את החלומות שאתם חולמים כל יום ביומו – הם כולם למענכם בלבד. האין זה המצב האמיתי? "צדיקות" אין פירושה צדקה, אין פירושה לאהוב לרעך כמוך, ואין פירושה לא להילחם, לריב, לשדוד או לגנוב. צדיקות פירושה לקבל על עצמכם את התפקידים שאלוהים נותן לכם כחובתכם ולהישמע לתזמור האל ולסידורו כייעוד משמיים, ללא תלות בזמן או במקום, בדיוק כמו כל שעשה האדון ישוע. זו הצדיקות שאלוהים מדבר עליה. לוט נקרא צדיק מכיוון שהוא הציל את שני המלאכים שאלוהים שלח ללא מחשבה על רווח או הפסד. מה שהוא עשה בעת ההיא יכול להיחשב צודק, אבל לא ניתן לקרוא לו צדיק. רק משום שלוט ראה את אלוהים, הסכים לתת את שתי בנותיו תמורת המלאכים. אך לא כל מעשיו בעבר מייצגים צדיקות, ולכן אני אומר כי "אין צדיק בארץ".

מתוך 'על הרשעים להיענש' ב'הדבר מופיע בבשר'

חוטאים כמותכם, שזה עתה נגאלו ושלא השתנו ושאלוהים לא הפך למושלמים – האם תוכל להיות כלבבו של אלוהים? אתם, שעדיין יש לכם הזהות הישנה שלכם – נכון שישוע הושיע אתכם, ושאתם לא נחשבים לחוטאים בזכות ישועתו של אלוהים, אך זה לא מוכיח שאין בכם חטא וטומאה. איך ייתכן שתהיו קדושים אם לא השתניתם? בתוככם, אתם רדופי טומאה, אנוכיים ונבזים, אך אתם מבקשים בכל זאת לרדת יחד עם ישוע – "הייתם מתים"! החמצתם שלב באמונתכם באלוהים: רק נגאלתם, אך לא השתניתם. כדי שתהיו כלבבו של אלוהים, על אלוהים לעשות בכם באופן אישי את עבודת השינוי והטיהור. אם רק נגאלתם, לא תהיו מסוגלים להשיג קדושה. כך, לא תהיו זכאים לקחת חלק בברכותיו הטובות של אלוהים. זאת מכיוון שהחמצתם שלב בעבודתו של אלוהים לניהול האדם – שלב עיקרי בשינוי ובהבאה לידי שלמות. לכן, בהיותכם חוטאים שזה עתה נגאלו, אתם לא מסוגלים לרשת ישירות את הירושה של אלוהים.

מתוך 'בנוגע לתארים וזהות' ב'המשך של הדבר מופיע בבשר'

רק עבודת הטיהור של אלוהים תטהר את האנושות מרשעותה, ורק עבודת הייסורים והשיפוט שלו תשפוך אור על דברי המרדנות בקרב האנושות, וכך תפריד את מי שניתן להושיע אותו ממי שלא ניתן להושיע אותו, ואת מי שיישאר ממי שלא יישאר. כשעבודתו של אלוהים תסתיים, בני האדם שיישארו יטוהרו וייהנו מחיים אנושיים נהדרים יותר בפעם השנייה על פני האדמה כשהם יבואו לעולם אנושי נעלה יותר. במילים אחרות, הם יבואו ליום המנוחה של האנושות ויחיו יחד עם אלוהים. לאחר שמי שלא יכול להישאר יעבור ייסורים ושיפוט, צורתו המקורית תיחשף לגמרי. לאחר מכן, כל בני האדם האלה יושמדו, ובדומה לשטן, הם לא יורשו עוד לשרוד על פני האדמה. האנושות בעתיד לא תכלול עוד אך אדם מהסוג הזה. בני האדם האלה לא כשירים לבוא לארץ המנוחה הסופית, והם לא כשירים לבוא ליום המנוחה שאלוהים והאדם יהיו שותפים לו, מפני שהם מושאים לענישה ופני שהם הרשעים, והם לא צדיקים.

מתוך 'אלוהים והאדם יבואו יחד למנוחה' ב'המשך של הדבר מופיע בבשר'

בסופו של דבר, יש בני אדם שיאמרו, "עשיתי כל כך הרבה עבודה למענך, וההישגים שלי אומנם לא זכו להכרה, אך התאמצתי בשקדנות. האם אתה לא יכול לתת לי להיכנס לשמיים ולאכול את פרי החיים?" עליכם לדעת אילו בני אדם אני רוצה. בני אדם טמאים לא מורשים להיכנס למלכות – בני האדם הטמאים לא מורשים לטנף את האדמה הקדושה. על אף שעשיתם עבודה רבה ועבדתם שנים רבות, בסופו של דבר, אם אתם עדיין מזוהמים ללא תקנה, דין השמיים לא יסבול את רצונכם להיכנס למלכותי! מאז ייסוד העולם ועד היום, מעולם לא אפשרתי לחנפנים להיכנס בקלות למלכותי. זהו כלל שמימי ואיש לא יכול להפר אותו!

מתוך 'ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד' ב'המשך של הדבר מופיע בבשר'

כל מי שמסוגל להישמע לאמירות של רוח הקודש בהווה הוא מבורך. לא משנה מה היה טיבם בעבר, ולא משנה כיצד רוח הקודש עבדה בעבר בקרבם – בני האדם שזכו בעבודה האחרונה הם המבורכים ביותר, ואלה שלא מסוגלים לפעול לפי העבודה האחרונה יסולקו. אלוהים רוצה את בני האדם שמסוגלים לקבל את האור החדש, והוא רוצה את אלה שמקבלים את עבודתו האחרונה ואשר מכירים אותה. מדוע נאמר שעליכם להיות בתולים טהורים? בתולה טהורה יכולה לחפש אחר עבודתה של רוח הקודש ולהבין את הדברים החדשים, ויתרה מזאת, היא מסוגלת להניח בצד את התפיסות הישנות ולהישמע לעבודתו של אלוהים כיום. לפני העידנים, אלוהים הועיד את קבוצת בני האדם הזו שמקבלים את העבודה החדשה של היום, ואלה הם בני האדם המבורכים ביותר.

מתוך 'הכירו את העבודה החדשה ביותר של אלוהים וצעדו בעקבות אלוהים' ב'המשך של הדבר מופיע בבשר'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה