菜單

29.12.2018

Jewish Music|אלוהים הוא כל כך יפה

Smiley face





Jewish Music|מזמוראלוהים הוא כל כך יפה



I

הו, הו, הו, הו... אתה מבטא את האמת. אתה כובש את לבי. ניסיונותיך מטהרים את שחיתותי. באמצעות משפטך, אני משיג את האמת. בהכרת טבעך אני רואה את יופייך. אתה כל כך יפה, אתה כל כך יפה, בכל המובנים, בכל המובנים, שאני נופל על ברכיי רק לשבח אותך. הו, הו



II

לאהבתך אחיזה סביב לבי. לו עזבתיך, לא יכולתי לחיות בעולם הזה. דבריך מובילים אותי מחוץ לאפלה. אני רואה שדבריך הם אמת, ויקרים ממש! אתה כל כך יפה, אתה כל כך יפה, בכל המובנים, בכל המובנים, שאני נופל על ברכיי רק לשבח אותך.


III

ניחוח אהבתך כה מתוק, כבושם נפלא. אני רוצה ללכת אחריך כל ימי חיי. כן, אני עוזב הכל כדי להשיג חיים ואמת. למרות הזיכוך, זה משמעותי להפוך למושלם על ידיך. להיוושע על ידיך, הברכה הכי גדולה בחיים. כשאני חושב על אהבתך, אני מלא שמחה. כי אתה כל כך יפה, אתה כל כך יפה, בכל המובנים, בכל המובנים. אתה כל כך יפה, אתה כל כך יפה, בכל המובנים, בכל המובנים, שאני נופל על ברכיי רק לשבח אותך. ניחוח אהבתך כה מתוק, כבושם נפלא. אני רוצה ללכת אחריך כל ימי חיי. הו, הו, הו, הו... לכל ימי חיי, כן - לכל ימי חיי.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה