菜單

15.8.2019

מזמור | 'אני מוכן להשמע לעבודת האל'


מזמור | 'אני מוכן להשמע לעבודת האל'
הו אלוהים! מי ייתן ותעשה עבודתך בי,
מי ייתן ותעשיני מושלם, תשנה אותי,
שאציית ואזהה רצונך, בכל דבר.
אהבתך ורצונך נמצאים בישועתך אותי.
אף שהאדם מתנגד ומורד,
על אף אופיו הבוגדני,
היום אני מבין את רצונך להציל את האנושות.
אשתף פעולה, אשתף פעולה איתך.
אנא, ספקני בהתאם לקומתי,
שאבין רצונך, לא משנה כמה אסבול.
לא אמרוד או אתלונן, ארצה אותך.
אשמע לגמרי, אשמע לגמרי.

הו, אלוהים! מי ייתן ותיתן לי עוד ועוד
סביבות, נסיונות וסבל,
הראה לי את ידך בשעת כאבי,
הראה לי מעשייך דרך המצוקה.
אנא, ספקני בהתאם לקומתי,
שאבין רצונך, לא משנה כמה אסבול.
לא אמרוד או אתלונן, ארצה אותך.
אשמע לגמרי, אשמע לגמרי.

אתה בוחן אותי רבות אך קומתי נמוכה.
אתה בוחן אותי רבות אך קומתי נמוכה.
אשתף פעולה, אשתף פעולה איתך.
אנא, ספקני בהתאם לקומתי,
שאבין רצונך, לא משנה כמה אסבול.
לא אמרוד או אתלונן, ארצה אותך.
אשמע לגמרי, אשמע לגמרי.
מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'מע לעבודת האל'
הו אלוהים! מי ייתן ותעשה עבודתך בי,
מי ייתן ותעשיני מושלם, תשנה אותי,
שאציית ואזהה רצונך, בכל דבר.
אהבתך ורצונך נמצאים בישועתך אותי.
אף שהאדם מתנגד ומורד,
על אף אופיו הבוגדני,
היום אני מבין את רצונך להציל את האנושות.
אשתף פעולה, אשתף פעולה איתך.
אנא, ספקני בהתאם לקומתי,
שאבין רצונך, לא משנה כמה אסבול.
לא אמרוד או אתלונן, ארצה אותך.
אשמע לגמרי, אשמע לגמרי.

הו, אלוהים! מי ייתן ותיתן לי עוד ועוד
סביבות, נסיונות וסבל,
הראה לי את ידך בשעת כאבי,
הראה לי מעשייך דרך המצוקה.
אנא, ספקני בהתאם לקומתי,
שאבין רצונך, לא משנה כמה אסבול.
לא אמרוד או אתלונן, ארצה אותך.
אשמע לגמרי, אשמע לגמרי.

אתה בוחן אותי רבות אך קומתי נמוכה.
אתה בוחן אותי רבות אך קומתי נמוכה.
אשתף פעולה, אשתף פעולה איתך.
אנא, ספקני בהתאם לקומתי,
שאבין רצונך, לא משנה כמה אסבול.
לא אמרוד או אתלונן, ארצה אותך.
אשמע לגמרי, אשמע לגמרי.
מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'
אמונה באלוהים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה