菜單

20.10.2017

מהותו של המשיח היא ציות לרצון האב שבשמיים




כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח, אלוהים,
בהתגלמותו כבשר ודם נקרא המשיח, והמשיח הוא הבשר שעוטה רוח האל. בשר זה שונה מכל אדם העשוי בשר ודם. הבדל זה נובע מהעובדה שהמשיח הוא לא בשר ודם, אלא התגלמותה של רוח האל. יש בו גם אנושיות רגילה וגם אלוהות מוחלטת. אף בן אדם אינו ניחן באלוהות של המשיח. האנושיות הרגילה שלו מקיימת כל הפעילויות הרגילות שלו בבשר, בעוד שהאלוהות שלו מבצעת את העבודה של אלוהים עצמו. בין אם זה האנושיות או האלוהות שלו, שתיהן מתמסרות לרצונו של האב שבשמיים. מהותו של המשיח היא הרוח, כלומר, האלוהות. לכן, המהות שלו היא של אלוהים בכבוד ובעצמו. מהות זו לא תפריע לעבודתו, ואין הוא יכול לעשות דבר שיהרוס את עבודתו שלו, והוא גם לעולם לא ישמיע מילים שהן נגד רצונו שלו. לכן, האל בהתגלמותו לעולם לא יעבוד באופן שפוגם בניהול שלו. על כל בני האדם להבין זאת. מהות העבודה של רוח הקודש היא להציל את האדם, והיא למען הניהול של אלוהים עצמו. בדומה לכך, העבודה של המשיח היא להציל את האדם, למען רצון האל. בהתחשב בכך שהאל מתגלם כבשר ודם, הוא מגשים את המהות שלו בתוך בשרו, כך שבשרו מספיק כדי לבצע את עבודתו. לפיכך, כל העבודה של רוח האל מוחלפת בעבודה של המשיח בזמן ההתגלמות כבשר ודם, ובמרכזה של כל העבודה לאורך תקופת ההתגלמות כבשר ודם נמצאת העבודה של המשיח. לא ניתן למזג אותה עם עבודה מכל עידן אחר. ומאחר שהאל מתגלם כבשר ודם, הוא עובד מתוך הזהות של בשרו; מאחר והוא מתגלם כבשר ודם, הוא מסיים בבשר את העבודה שעליו לעשות. בין אם זו רוח האל, ובין אם זה המשיח, שניהם אלוהים בכבודו ובעצמו, והוא עושה את העבודה שעליו לעשות ומבצע את הכהונה שעליו לבצע.

19.10.2017

אהבתו של אלוהים כובשת את לב האדם | "שיר על קשר עמוק"


אהבתו של אלוהים כובשת את לב האדם | "שיר על קשר עמוק"

הינהו האחד, הוא אלוהים בשר ודם.
כל שיאמר, כל שיעשה, הכול אמת.
חוכמתו, צדקתו, את כולן אוהַב.
בפגישה איתו, בהיותו לי, אני כה מבורך.
הינהו האחד, הוא אלוהים בשר ודם.
כל שיאמר, כל שיעשה, הכול אמת.
חוכמתו, צדקתו, את כולן אוהַב.
בפגישה איתו, בהיותו לי, אני כה מבורך.
ליבו, אהבתו כבשו אותי.
אהבו אותו, לכו אחריו, הו אהוביי.
אני אוהב אותו, מרגיש מֶתֶק, לסבול למענו.
זכו בו, חיו למענו, אהבו אותו לנצח.

במתן ליבי לו אני חש מאושר.
כל קיומי בחיים למענו, אלה הם חיי.
לאהוב אותו, לשרת אותו, כבוד גדול הוא לי.
ליבי איננו רוצה דבר אחר, אני מלא סיפוק.
מלאי דאגה הם רצונו, מחשבותיו ודאגותיו.
רצוני הוא לגרום לו הנאה ולרצות אותו.
אני משרת בבית האלוהים, ממלא את חובתי.
נשמע לו, נאמן לו, מקריב את עצמי.
ליבו, אהבתו כבשו אותי.
אהבו אותו, לכו אחריו, הו אהוביי.
אני אוהב אותו, מרגיש מֶתֶק, לסבול למענו.
זכו בו, חיו למענו, אהבו אותו לנצח.

מתוך "עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים"


הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.

18.10.2017

אלוהים עצמו, הייחודי א'| סמכותו של אלוהים (א')

אלוהים עצמו, הייחודי א'| סמכותו של אלוהים (א')

שיתופיי האחרונים עסקו בעבודתו של אלוהים, טבעו של אלוהים ואלוהים עצמו. האם לאחר ששמעתם שיתופים אלה, אתם חשים שרכשתם הבנה וידע על טבעו של אלוהים? כמה גדולים ההבנה והידע האלה? האם ביכולתכם לייחס להם מספר? האם שיתופים אלה העניקו לכם הבנה עמוקה יותר של אלוהים? האם ניתן לומר שהבנה זו היא הכרה אמיתית של אלוהים? האם ניתן לומר שהכרה והבנה אלה של אלוהים הם ידע על כל מהותו של אלוהים, כל מה ששייך לו וכל מה שהינו? לא, מובן שלא! הסיבה לכך היא ששיתופים אלה העניקו הבנה על חלק מטבעו של אלוהים בלבד, מה ששייך לו ומה שהינו – ולא כולו, ולא בשלמותו. השיתופים אפשרו לכם להבין חלק מן הפעולה שנעשתה פעם על ידי אלוהים, שדרכו חזיתם בטבעו של אלוהים, מה ששייך לו ומה שהינו, וכן בגישה ובמחשבה שמאחורי כול דבר אשר עשה. אך זוהי הבנה מילולית, מדוברת בלבד של אלוהים, ובלבבותיכם נותרה אי-ודאות באשר לשאלה, כמה מתוך זה אמיתי. מהו הדבר העיקרי שקובע אם יש אמת כלשהי בהבנת בני האדם על אודות דברים כאלה? הדבר נקבע על ידי השאלה, כמה מדבריו ומטבעו של אלוהים הם חוו באמת במהלך חוויותיהם הממשיות, וכמה הם הצליחו לראות ולדעת במהלך חוויות ממשיות אלה. "השיתופים האחרונים אפשרו לנו להבין את הדברים הנעשים על ידי אלוהים, מחשבותיו של אלוהים, ויתרה מכך, עמדתו של אלוהים כלפי האנושות והבסיס למעשיו, וכן עקרונות מעשיו. וכך הגענו להבנת טבעו של אלוהים, והכרנו את אלוהים בשלמותו". האם מישהו אמר מילים כאלה? האם נכון לומר זאת? התשובה היא בבירור, לא. ומדוע אני אומר שלא? טבעו של אלוהים, מה ששייך לו ומה שהינו, באים לידי ביטוי בדברים שעשה ובמילים שאמר. האדם מסוגל לחזות במה ששייך לאלוהים ומה שאלוהים הינו דרך הפעולה שעשה והמילים שאמר, אך פירוש הדבר הוא רק שהפעולה והמילים מאפשרים לאדם להבין חלק מטבעו של אלוהים, וחלק ממה ששייך לו וממה שהינו. אם האדם חפץ לרכוש הבנה שופעת ועמוקה יותר של אלוהים, על האדם לחוות עוד מדבריו ומעבודתו של אלוהים. אף שהאדם רוכש הבנה חלקית בלבד של אלוהים כשהוא חווה חלק מדבריו או מעבודתו, האם הבנה חלקית זו מייצגת את טבעו האמיתי של אלוהים? האם היא מייצגת את מהותו של אלוהים? מובן שהיא מייצגת את טבעו האמיתי של אלוהים ואת מהותו של אלוהים, בכך אין ספק. ללא תלות בזמן ובמקום, באופן שבו אלוהים עושה את פעולתו, בצורה שבה הוא מופיע בפני האדם או בדרך שבה הוא מביע את רצונו, כול הדברים שהוא מגלה ומביע מייצגים את אלוהים עצמו, מהותו של אלוהים, מה ששייך לו ומה שהינו. אלוהים מבצע את עבודתו בעזרת מה ששייך לו ומה שהינו, ובזהותו האמיתית; זוהי אמת מוחלטת. אך היום, יש לבני אדם הבנה חלקית בלבד של אלוהים באמצעות דבריו, ובאמצעות מה שהם שומעים כשהם מאזינים לדרשות, וכך במידה מסוימת, ניתן לומר שהבנה זו היא ידע תיאורטי בלבד. לנוכח מצביכם הממשיים, אין ביכולתכם לאמת אלא את ההבנה או ההכרה של אלוהים, שאותם שמעתם, ראיתם או הכרתם והבנתם בלבכם היום, אם כל אחד מכם עובר זאת בחוויותיו הממשיות ומכיר זאת, חלק אחר חלק. לולא שיתפתי אתכם בדברים אלה, האם הייתם מסוגלים להשיג ידע אמיתי על אלוהים באמצעות חוויותיכם בלבד? אני חושש שהיה קשה מאוד לעשות זאת. הסיבה לכך היא שעל בני האדם לקבל תחילה את דברי אלוהים, כדי לדעת כיצד לחוות. כמניין דברי אלוהים שבני האדם אוכלים, כך מניין הדברים שהם יכולים לחוות בפועל. דברי אלוהים מובילים את הדרך קדימה, ומנחים את האדם בחווייתו. בקצרה, למי שיש לו חוויה אמיתית כלשהי, שיתופים אחרונים אלה יעזרו להשיג הבנה עמוקה יותר של האמת וידע מציאותי יותר על אודות אלוהים. אך למי שאין לו חוויה אמיתית כלשהי או למי שאך החל את חווייתו או אך החל לגעת במציאות, זהו מבחן גדול.

17.10.2017

הגש שירי הלל לאלוהים - מוסיקת א-קאפלה "אוהבים את האל המעשי בכל ליבנו"



לה... לה לה לה... לה לה לה...
לה... לה לה לה... לה לה לה... לה...
שמש הצדק עולה מן המזרח.
הו, אלוהים! תהילתך ממלאת את השמיים והארץ.
יקיר יפהפה, אהבתך אופפת את ליבי.
אנשים העוסקים באמת כולם אוהבים את אלוהים.
אף כי אקום לבדי מקודם בבוקר, אני חש הנאה מהירהורים על דבר אלוהים.
המילים הרכות הן כמו אם אוהבת, דברי המשפט הם כמו אב חמור סבר (היי...)
אינני אוהב דבר בעולם. בכל ליבי אני אוהב רק אתאֵלי.
אה היי... אה היי... אה היי... אה היי...
אינני אוהב דבר בעולם. בכל ליבי אני אוהב רק אתאֵלי.
אה היי... אה היי... אה היי... אה היי...
אינני אוהב דבר בעולם. בכל ליבי אני אוהב רק אתאֵלי.

לה לה לה... לה לה לה...
לה לה לה... לה לה לה... לה...
רצון אלוהים כבר נגלה – להביא את אוהבי אלוהים האמיתיים לידי שלמות.
אנשים מלאי חיים ותמימים כולם מציעים שבח לאל,
ורוקדים ריקודים יפים יחדיו סביב האל האמיתי
אנשים נענים על-ידי קולו של אלוהים ממקומות שונים.
דברי חיים מוענקים לנו. אנחנו מיטהרים במשפט דברי אלוהים.
אהבתנו מתחזקת דרך זיכוך. אנו חשים מתיקות בהנאה מאהבת אלוהים (היי...).
מי לא יאהב את האל הנפלא? בכל ליבי אני אוהב רק את האל המעשי.
אה היי... אה היי... אה היי... אה היי...
מי לא יאהב את האל הנפלא? בכל ליבי אני אוהב רק את האל המעשי.
אה היי... אה היי... אה היי... אה היי...
מי לא יאהב את האל הנפלא? בכל ליבי אני אוהב רק את האל המעשי.
אינני אוהב דבר בעולם. בכל ליבי אני אוהב רק אתאֵלי.
תודה לך! (תודה לך!) (תודה לך!) (תודה לך!)
אנחנו אוהבים אותך!

מתוך "עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים"

הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. כבשיו של אלוהים שומעים את קול האלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.

16.10.2017

מזמור דברי אלוהים | 'אמונה אמיתית באה רק עם הבנת מעשי האל'

מבוא

מזמור דברי אלוהים | 'אמונה אמיתית באה רק עם הבנת מעשי האל'


I


עבודת האל כעת היא לדבר, לא עוד אותות, לא עוד מופתים.

זה לא עידן החסד. אלוהים רגיל ואמיתי.

זה לא עידן החסד. אלוהים רגיל ואמיתי.

באחרית הימים, הוא אינו ישוע העל טבעי,

אך אל מעשי בשר ודם, לא שונה מהאדם.

כך שהאמונה באל היא בשל עבודתו הרבה, דבריו ומעשיו.

כן, אלו אמירות האל שכובשות את האדם ומביאות אותו לשלמות.

אותות ומופתים אינם בסיס אמונתם.

כן, האדם מכיר האל בזכות מעשיו.


15.10.2017

אלוהים הוא כל יכול ומעשי במהותו


אלוהים הוא כל יכול ומעשי במהותו

מזמור דברי האלוהים אלוהים הוא כל יכול ומעשי במהותו I כשאלוהים עובד באופן מעשי, מבטא הוא את טבעו וכל מה שהינו. הוא יכול לעשות מה שאדם לא יכול. ובזה היא כל יכולתו. הוא פועל בעצמו. כך מתבטאת מעשיותו. זכרו זאת היטב: במהותו הוא כל יכול ומעשי. מחזקים אחד את השני. כל מעשיו מבטאים את טבעו ואת כל מה שהוא. הווייתו מכילה את כל יכולתו, את צדקתו ואת מלכותו II אלוהים הוא כל יכול וגם מעשי. מילותיו הן אחד עם כל יכולתו. יש לו את הסמכות. כל אשר הוא אומר מתגשם. ועוד לפני שנראה התוצר, כל יכולתו מתגלה כשהוא מדבר. זכרו זאת היטב: במהותו הוא כל יכול ומעשי. מחזקים אחד את השני. כל מעשיו מבטאים את טבעו ואת כל מה שהוא. הווייתו מכילה את כל יכולתו, את צדקתו ואת מלכותו. כפי שקרה בעידן החוק. כשהאל שלח את יונה לנינוה, אז נראתה מעשיותו. יונה סרב ובלע אותו דג גדול. הוא בילה שלושה ימים בבטנו. אבל הוא שרד ונשאר בחיים. באשר עשה לו האל נראית כל יכולתו. אלוהים תמיד מראה בעבודתו את מהותו ואת כל מה שהינו. III ישנם שני צדדים למהותו: כל יכולתו ומעשיותו. אפשר לראותם בכל שלבי עבודתו, בכל אחד ממעשיו. זו אחת הדרכים להכיר את האל. זכרו זאת היטב: במהותו הוא כל יכול ומעשי. מחזקים אחד את השני. כל מעשיו מבטאים את טבעו ואת כל מה שהוא. הווייתו מכילה את כל יכולתו, את צדקתו ואת מלכותו. הווייתו מכילה את כל יכולתו, את צדקתו ואת מלכותו. את צדקתו ואת מלכותו. את צדקתו ואת מלכותו. מתוך ״תיעוד נאומיו של המשיח״ הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.

14.10.2017

הברק ממזרח| למי אתם נאמנים?

הברק ממזרח, אלוהים, המשיח

הברק ממזרח| למי אתם נאמנים?

כל יום שאתם עוברים כעת חיוני וחשוב מאוד לייעודכם ולגורלכם, לכן עליכם להוקיר את כל מה שיש לכם וכל דקה שחולפת. עליכם להפיק את המירב מהזמן שעומד לרשותכם כדי להשיג לעצמכם את הרווחים הגדולים ביותר כדי שלא תחיו את החיים הללו לשווא. אולי אתם חשים בלבול לנוכח הסיבה שאני אומר דברים אלו. למען האמת, איני מרוצה מהמעשים של איש מכם. זאת משום שהתקוות שהיו לי עבורכם לא מתקרבות למה שאתם עכשיו. לפיכך, אני יכול להביע זאת כך: כולכם עומדים על סף סכנה. קריאותיכם הקודמות לישועה ושאיפות העבר שלכם לעסוק בחיפוש האמת ולחפש את האור באות אל קצן. כך אתם מפצים אותי בסוף, דבר שמעולם לא ייחלתי לו. אין ברצוני לדבר בניגוד לעובדה, שכן אכזבתם אותי עד מאוד. אולי אינכם רוצים לסכם בכך את העניין ואינכם רוצים להכיר במציאות, אך עליי לשאול אתכם ברצינות: בכל השנים שחלפו, מה מילא את לבכם? למי לבכם נאמן? אל תאמרו ששאלתי באה באופן פתאומי מדי, ואל תשאלו אותי מדוע אני מציב שאלה זו בפניכם. עליכם לדעת את הדבר הבא: מכיוון שאני מכיר אתכם טוב מדי, דואג לכם ומקדיש את כל כולי למה שאתם עושים, אני מתשאל אתכם שוב ושוב ונושא קשיים מופלגים, ובתמורה מקבל זלזול והתרחקות קשים מנשוא. אתם כה רשלנים כלפיי. כיצד ייתכן שלא אדע על כך? אם אתם מאמינים שהדבר אפשרי, זה רק מוסיף להוכיח את העובדה שאינכם נוהגים בי בטוב לב. לכן אני אומר לכם שאתם משלים את עצמכם. כולכם כה מתוחכמים עד שאינכם יודעים מה אתם עושים. אם כן, כיצד תתנו בפניי דין וחשבון?

השאלה החשובה ביותר עבורי היא למי נאמן לבכם. אני רוצה גם שכל אחד מכם יעשה סדר במחשבותיו וישאל את עצמו למי הוא נאמן ולמען מי הוא חי. אולי מעולם לא שקלתם שאלה זו בכובד ראש, לפיכך הניחו לי לגלות לכם את התשובה.

כל בעל זיכרון יודה בעובדה זו: האדם חי למען עצמו ונאמן לעצמו. איני מאמין שתשובתכם מדויקת לחלוטין, מפני שכל אחד קיים בחייו שלו וכל אחד נאבק במצוקתו שלו. אם כן, מה שאתם נאמנים לו הוא האנשים שאתם אוהבים והדברים שמספקים אתכם, ואינכם נאמנים לחלוטין לעצמכם. מכיוון שכל אחד מכם מושפע מהאנשים, מההתרחשויות ומהדברים שסביבו, אינכם נאמנים באמת לעצמכם. אני אומר דברים אלו לא כדי לשבח את הנאמנות שלכם לעצמכם, אלא כדי לחשוף את נאמנותכם לדבר יחיד כלשהו. זאת מפני שלאורך השנים הרבות שחלפו, מעולם לא זכיתי לנאמנות מצד איש מכם. הלכתם בעקבותיי שנים רבות, אך מעולם לא הייתם נאמנים לי ולו במעט. במקום זאת, אתם מתרכזים באנשים שאתם אוהבים ובדברים שמספקים אתכם עד כדי כך שהם מוחזקים קרוב ללבכם ולעולם אינם נשכחים בכל זמן ובכל מקום. כאשר אתם נלהבים או חדורי תשוקה לגבי דבר מה שאתם אוהבים, הדבר תמיד קורה כשאתם הולכים בעקבותיי או אפילו כאשר אתם מאזינים לדבריי. לכן אני אומר שאתם משתמשים בנאמנות שאני דורש מכם כדי להיות נאמנים ולהוקיר את הדברים שנושאים חן בעיניכם, במקומי. גם אם אתם מקריבים דבר או שניים עבורי, הדבר אינו מייצג את כל כולכם, ואינו מראה כי אני הוא מי שאתם נאמנים לו באמת. אתם משקיעים במטלות שאתם נלהבים מהן: יש שנאמנים לבנים ולבנות, אחרים לבעלים, לרעיות, לעושר, לעבודה, לממונים עליהם, למעמד או לנשים. כלפי מה שאתם נאמנים לו, מעולם לא חשתם יגעים או כעוסים; במקום זאת, אתם כמהים עוד ועוד להשיג את הדברים שאתם נאמנים להם בכמות טובה יותר ובאיכות רבה יותר, ומעולם לא נואשתם. אנוכי ודבריי תמיד נדחקים אל המקום האחרון ביותר מבחינת הדברים שאתם נלהבים מהם, ואין לכם ברירה אלא לדרג אותם במקום האחרון. יש כאלה שאפילו מותירים את המקום האחרון לנאמנות לדבר מה שטרם גילו. הם מעולם לא שמרו משהו ממני בלבם. אולי תחשבו שאני דורש מכם יותר מדי או שאני מאשים אתכם שלא בצדק, אך האם חשבתם אי פעם על העובדה שבעודכם מבלים זמן להנאתכם בקרב משפחתכם, מעולם לא הייתם נאמנים לי ולו פעם אחת? ברגעים כאלה, האין זה מכאיב לכם? כשלבכם מלא שמחה לאחר שקיבלתם גמול על עמלכם, האם ידיכם אינן מתרפות כי לא הצטיידתם במידה מספקת של אמת? מתי בכיתם כי לא זכיתם לקבל את אישורי? אתם מאמצים את מוחותיכם ועושים מאמצים רבים עבור בניכם ובנותיכם, ועדיין אינכם מסופקים. עדיין אתם מאמינים שלא הייתם חרוצים מספיק כלפיהם, שלא הקדשתם את מלוא מאמציכם. אך כלפיי תמיד הייתם רשלנים ואדישים. תמיד שמרתם אותי רק בזיכרונותיכם ולא נשאתם אותי בלבכם. לעולם אינכם חשים במסירותי ובמאמציי עבורכם, ומעולם לא ניסיתם להבין. אתם שוקעים בהרהור קצר ומאמינים שהדבר מספיק. סוג זה של "נאמנות" אינו זה שנכספתי לו זה מכבר, אלא זה אשר זמן רב הינו נתעב בעיניי. עם זאת, חרף דבריי אתם תמשיכו להודות רק בדבר אחד או שניים ולא תוכלו לקבל זאת לחלוטין, שכן כולכם בטוחים מאוד ואתם תמיד בוררים ובוחרים מה לקבל מתוך דבריי. אם אתם עדיין כאלה, יש לי דרכים להתנגד לביטחונכם העצמי, ואני אגרום לכך שאתם תכירו בכך שכל דבריי אמת ולא עיוות של העובדה.

אם הייתי מניח עכשיו אוצרות לפניכם ומבקש מכם לבחור בחופשיות, ביודעכם[א] שלא אגנה אתכם, רובכם הייתם בוחרים באוצרות וזונחים את האמת. הטובים שבכם היו מוותרים על האוצרות ובוחרים באי רצון באמת, בעוד שאלו שבאמצע היו תופסים את האוצרות ביד אחת ואת האמת ביד השנייה. אם כך היה קורה, האם אופייכם האמתי לא היה מתגלה מאליו? בבחירה בין האמת לבין דבר כלשהו שאתם נאמנים לו, כולכם תקבלו החלטה שכזו, וגישתכם תישאר כשהייתה. האין כך הדבר? האם אין רבים בקרבכם אשר היטלטלו בין טוב לרע? בתחרויות בין חיובי לשלילי, בין שחור ללבן, אתם ודאי מודעים לבחירות שבחרתם בין משפחה לאלוהים, בין ילדים לאלוהים, בין שלום לפילוג, בין עושר לעוני, בין מעמד גבוה למעמד נמוך, בין קבלת תמיכה לדחייה וכן הלאה. בין משפחה שלווה לבין משפחה הרוסה אתם בוחרים באפשרות הראשונה וללא כל היסוס; בין עושר לבין חובה, שוב אתם בוחרים באפשרות הראשונה, ואפילו אין בכם רצון לשוב אל החוף;[ב] בין מותרות לבין עוני, אתם בוחרים באפשרות הראשונה; בין בנים, בנות, רעיות ובעלים לביני, אתם בוחרים באפשרות הראשונה; ובין תפיסה לבין אמת, אתם בוחרים שוב באפשרות הראשונה. לנוכח כל מעשיכם הרעים, איבדתי לחלוטין את אמוני בכם. אני נדהם לחלוטין מכך שלבכם כה מתנגד לריכוך. נראה כי שנים רבות של מסירות ומאמץ הביאו לי רק דחייה וייאוש מצדכם כלפיי. ובכל זאת, תקוותיי עבורכם גדלות בכל יום שחולף, שכן יומי כבר נפרש בשלמותו בפני כולכם. עם זאת, אתם ממשיכים לחפש את ששייך לחשכה ולרוע ומסרבים להרפות את אחיזתכם. אם כן, מה יהיה סופכם? האם חשבתם על כך בכובד ראש בעבר? אילו הייתם מתבקשים לבחור בשנית, מה הייתה אז עמדתכם? האם עדיין תהיה זו עמדתכם הקודמת? האם עדיין תגרמו לי אכזבה וצער מר? האם לבכם יהיה עדיין מקור החמימות היחיד? האם עדיין תהיו חסרי מודעות באשר למה שעליכם לעשות כדי לנחם את לבי? ברגע זה, מהי בחירתכם? האם תישמעו לדבריי או שמא תתייגעו מהם? יומי נפרש לנגד עיניכם, ואתם ניצבים בפני חיים חדשים ונקודת מוצא חדשה. עם זאת, עליי לומר לכם שנקודת מוצא זו אינה ההתחלה של עבודה חדשה שעברה, אלא סיום העבודה ישנה. כלומר, זהו המעשה האחרון. אני מאמין שכולכם תבינו מה יוצא דופן בנקודת מוצא זו. אך יום אחד בקרוב תבינו את המשמעות האמיתית של נקודת מוצא זו, ולכן בואו נצעד יחד ונחלוף על פניה ונקדם את פני הסיום הבא! עם זאת, מה שממשיך להעיק עליי הוא שכאשר אתם ניצבים בפני אי צדק וצדק, אתם תמיד בוחרים באפשרות הראשונה. אך כל זה נמצא בעברכם. אני מקווה גם להוציא מראשי מקרים שקרו בעברכם, אחד אחרי השני, אף על פי שהדבר קשה מאוד לביצוע. ובכל זאת יש לי אמצעים טובים מאוד להשיג זאת. הניחו לעתיד להחליף את העבר והניחו לצללי עברכם להתפוגג בתמורה לעצמי האמיתי שלכם היום. משמעות הדבר שיהיה עליי להטריח אתכם לבחור שוב ולראות למי אתם נאמנים.

מתוך "הדבר מופיע בבשר"

הערות שוליים:

א. בטקסט המקורי לא נכתב "ביודעכם ש..."

ב. לשוב אל החוף: ניב סיני שמשמעותו "להפנות גב לדרכיך הרעות".

הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.